nyfas.blogg.se

Min digitala dagbok.

Vårtrött ?

Publicerad 2024-03-24 18:29:14 i Personligt,

Ja absolut, det så välbekanta fenomenet verkar med full kraft. Jag sover, onormalt mycket för att vara jag och gärna på annan tid än natten också, blir oerhört trött varje eftermiddag, energinivån är dålig huvudet vill men kroppen inte och jag får puscha mig själv en hel del.
Många långa promenader, igår 7 km, idag har jag gått en social promenad vilket inte händer så ofta men det är kul med sällskap ibland, promenaden avslutades med gott fika 😋
För övrigt är det ju underbart med mer ljusa dagar skulle dock inte vara fel med lite mer värme men det komer väl snart. Vad som med säkerhet kommer om några timmar är en ny vecka och med det vill jag säga
Lev väl.  Må gott. Skynda långsamt och skratta ofta ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela