nyfas.blogg.se

Min digitala dagbok.

Lång bloggtystnad

Publicerad 2024-03-13 16:10:13 i Allmänt,

Ja så sant🙂Idag är det precis två veckor sedan jag kom hem efter 3 veckors vistelse på Gran Canaria, Playa del Inglés. En skön vistelse sol, värme +24, inte en droppe regn, några halvdagar som var mulna och lite blåsigare.
Veckorna bjöd på många intryck eftersom min reskompis och jag åkte lokalbuss lite hit och dit och förutom detta blev det många långa promenader så det var verkligen inte några "ligga vid stranden/poolen" veckor, men väldigt trivsamt att byta vardagslunk.
Det var toppen att få ett break från vintern, när vi åkte låg det snö och när vi kom hem var den borta, glad blev jag när jag kunde fortsätta gå på promenader i sportskor och ställde snabbt undan Icebugs, halkskydd och värstingvarma vinterskorna. 
Väl hemma kändes det lite trögt att komma igång med den "vanliga" vardagen och jag ska medge att det har tagit ett antal dagar att återställa sina vanor och inse att nu är allt som alltid, men nu har den insikten landat i mig😀
Denna vecka har jag börjat med ett välbehövligt projekt, städa i garderober och skåp, har länge märkt att det inte är funktionellt organiserat, måste göras om, och so far går det bra, jag är riktigt nöjd men en hel del återstår.
Jag har dock inte bara slitit med detta, i förrgår hade jag träff med mitt barnbarn Julia och igår med några vänner. 
Bifogar några semesterfoton.
 
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2024-03-13 21:48:30

Älskar att ha dig hemma igen ❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela