nyfas.blogg.se

Min digitala dagbok.

Idag....

Publicerad 2024-03-16 10:27:11 i Hemmet,

....vaknade jag upp till en grå och regnig dag men inom mig är det ljust. Jag är tokglad för nu är jag efter tre dagar klar med mitt städprojekt, rensa, omorganisera och rengöra alla garderober och skåp pust... upp och ner på trappstegen, in och ut med innehåll....Toppen att jag fått detta gjort, nu är allt så funktionellt som jag vill ha det och så visade det sig att jag inte har så mycket "för mycket" bakom kulisserna och det fanns inte många objekt att kasta, jag råkar nog vara den som inte spar det oanvändbara och inte konsumerar särskilt mycket.
Vad ska jag göra idag ? Måste nog inhandla lite mat men i övrigt får lusten styra mig. 
Önskar dig och dig och...en trivsam helg 🙂
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela