nyfas.blogg.se

Min digitala dagbok.

Som sagt...

Publicerad 2024-01-10 16:34:40 i Allmänt,

...i mitt föregående inlägg, jag fryser i min lägenhet och har opponerat mig till hyresvärden, idag kom då en tekniker för att kolla mina uppgifter. Förstås hade han en egen tempmätare med sig men den var inte bättre än min alltså gav inte högre utslag. Eftersom jag gjort en grundlig uppföljning av tempen och skrivit ner mätvärden så kunde jag redogöra för läget. Teknikern inspekterade fönster och luftinsläpp och kom fram till samma som jag gjort för länge sedan...alltså alla fönster behöver tätning (det är dragit) och fönsterventilerna fick ett reducerat luftinsläpp eftersom dom inte är korrekta. Ja så mycket lär väl inte hända med temperaturen i nuläget😏jag får fortsätta frysa men teknikern fattade allvaret och det får jag tacka för🙄kanske sker någon korrigering när det blir en varmare årstid 
En galet vacker himmel i solnedgång visar sig idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela