nyfas.blogg.se

Min digitala dagbok.

Årets första vecka...

Publicerad 2024-01-08 18:00:58 i Allmänt,

...har passerat, den har bjudit på en hel del snö och kyla, burr, värst är att det är oskönt kyligt i min lägenhet så var/hur ska jag tina upp. Jag har idag ringt till hyresvärden och opponerat mig och frågat vilken referens som gäller beträffande inomhustemperatur, 20-21 grader var svaret. I fyra dygn har jag mätt temperaturen, ett dygn per utrymme, och den kommer inte upp till referensvärdet, värst är mitt sovrum 17,2 morgontemperatur, gissa hur kyligt det är att somna och vakna😨 På onsdag kommer en tekniker för att....ja vad ska han göra, blir intressant att höra.
Veckans bästa var igår då jag var i Konserthuset med vänner och lyssnade på kören Cantemus och den fantastiska Peter Johansson som sjöng Elton John, många fina låtar som Elton John har skapat, en favoritartist, det var en riktigt njutbar musikupplevelse och vem kan bättre framföra hans musik än Peter Johansson. Efter konserten gick vi till en restaurang och pratade av oss över en Räkmacka, jättetrevligt !
Klar slut för nu 👋
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela