nyfas.blogg.se

Min digitala dagbok.

December månad...

Publicerad 2023-12-16 15:28:34 i Allmänt,

...stoppa tiden det går för fort 😦 jag hinner inte med 😏 Imorgon är det 3:e advent, en vecka senare Julafton. Jag älskar adventstiden, väntan på julen, mitt barnasinne och min "julgalna" sida får fritt spelrum. Pynta och pyssla, ljus och mys, en varm känsla i hjärtat...
Igår var jag på en härlig konsert i Filadelfiakyrkan, Stjärnjul 2023, julsånger och annan skön musik. Två fantastiska körer, The EntertainMen och Rönninge Show Chorus, ca 180 sångare bjöd på sång och underhållning med jultema.Till detta två artister, Andreas Johnson och Kerry Ellis som förgyllde med sin musik och förstås en fantastisk orkester med 14 musiker. Kan inte säga annat än att showen var en  förstärkare till värme och glädje.
Det är inte första gången som jag varit på Stjärnjul,detta evenemang är en favorit och detta var deras 29:e föreställning dock har jag inte hängt med så länge 🙂 Nästa år har de 30-års jubileum och då är jag garanterat där. 
Önskar dig och dig och...en skön helg med 3:e ljuset tänt 💞 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela